Podstawowym zadaniem dobrze zaprojektowanego i wydrukowanego papieru firmowego jest wywołanie pozytywnego wrażenia u odbiorcy.

Zwracająca uwagę – ale nie nachalna – kompozycja graficzna, spójne z logotypem elementy, właściwie dobrany format i rodzaj papieru: to przepis na idealny papier firmowy. W papier firmowy warto zainwestować, ponieważ to papier firmowy jest często pierwszym elementem pośredniczącym w kontakcie z klientem.

Zapytaj o wycenę: biuro@reklamadcb.pl

Przykładowe produkty i ceny w tej kategorii:

  • Papier offset 90g, (papier niepowlekany) Format A4, druk jednostronny. Format A4, (210 x 297 mm) różne rodzaje papieru, różne nakłady. Możliwość wyboru opcji dodatkowych: wiercenie otworów, dowolny format mniejszy od A4, termin realizacji, wybór ilości stron zadruku.

250 szt. zł

500 szt. zł

1.000 szt. zł

2.000 szt. zł

1.0000 szt. zł

2.0000 szt. zł

  • Papier offset 120g, (papier niepowlekany) Format A4, druk jednostronny. Opcje dodatkowe: wiercenie otworów.

250 szt. zł

500 szt. zł

1.000 szt. zł

2.000szt. zł

5.000 szt. zł

10.000 szt. zł

20.000 szt. zł

  • Papier CREATIVE Plike 140g, Papier barwiony, Format A4, druk jednostronny. Opcje dodatkowe: wiercenie otworów, perforacja, dowolny format mniejszy od A4, termin realizacji, sztancowanie zawieszki, kolor papieru, wybór ilości stron zadruku.

25 szt. zł

35 zt. zł

50 szt. zł

75 szt. zł

300 szt. zł

400 szt. zł

500 szt. zł

1.000 szt. zł

5.000 szt. zł

  • Papier CREATIVE Recycled 100g, (niepowlekany) Papier barwiony. Opcje dodatkowe: dowolny format, kolor papieru, perforacja, sztancowanie zawieszki, termin realizacji, wiercenie otworów, wybór ilości stron zadruku.

25szt. zł

35szt. zł

50szt. zł

75szt. zł

100szt. zł

150szt. zł

200szt. zł

250szt. zł

500szt. zł

1.000szt. zł

5.000szt. zł

 

Nie znalazłeś odpowiedniego produktu? Zapytaj o wycenę

Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny, nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego