Papier firmowy

Podstawowym zadaniem dobrze zaprojektowanego i wydrukowanego papieru firmowego jest wywołanie pozytywnego wrażenia u odbiorcy.

Zwracająca uwagę – ale nie nachalna – kompozycja graficzna, spójne z logotypem elementy, właściwie dobrany format i rodzaj papieru: to przepis na idealny papier firmowy. W papier firmowy warto zainwestować, ponieważ to papier firmowy jest często pierwszym elementem pośredniczącym w kontakcie z klientem.

Zapytaj o wycenę: biuro@reklamadcb.pl

Przykładowe produkty i ceny w tej kategorii:

  • Papier offset 90g, (papier niepowlekany) Format A4, druk jednostronny. Format A4, (210 x 297 mm) różne rodzaje papieru, różne nakłady. Możliwość wyboru opcji dodatkowych: wiercenie otworów, dowolny format mniejszy od A4, termin realizacji, wybór ilości stron zadruku.

250szt. 152zł

500szt. 181zł

1000szt. 209zł

2000szt. 287zł

5000szt. 493zł

10000szt. 787zł

20000szt. 1494zł

  • Papier offset 120g, (papier niepowlekany) Format A4, druk jednostronny. Opcje dodatkowe: wiercenie otworów.

250szt. 217zł

500szt. 260zł

1000szt. 275zł

2000szt. 339zł

5000szt. 548zł

10000szt. 929zł

20000szt. 1857zł

  • Papier CREATIVE Plike 140g, Papier barwiony, Format A4, druk jednostronny. Opcje dodatkowe: wiercenie otworów, perforacja, dowolny format mniejszy od A4, termin realizacji, sztancowanie zawieszki, kolor papieru, wybór ilości stron zadruku.

25szt. 84zł

35szt. 109zł

50szt. 142zł

100szt. 250zł

200szt. 501zł

300szt. 749zł

400szt. 998zł

500szt. 1245zł

1000szt. 2399zł

5000szt. 9818zł

  • Papier CREATIVE Recycled 100g, (niepowlekany) Papier barwiony. Opcje dodatkowe: dowolny format, kolor papieru, perforacja, sztancowanie zawieszki, termin realizacji, wiercenie otworów, wybór ilości stron zadruku.

25szt. 46zł

35szt. 59zł

50szt. 78zł

75szt. 111zł

100szt. 142zł

150szt. 216zł

200szt. 289zł

250szt. 360zł

500szt. 723zł

1000szt. 1447zł

3000szt. 3311zł

5000szt. 5526zł

Nie znalazłeś odpowiedniego produktu? Zapytaj o wycenę

Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny, nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego